شرکت بهمن موتور، طرح فروش ریسپکت 2 آذر 1402 را اعلام کرد. در این بخشنامه آمده که این طرح فروش به متقاضیان سامانه یکپارچه خودرو اختصاص دارد.

بر اساس بخشنامه جدیدی که از سوی شرکت بهمن موتور منتشر شده، افرادی که قصد دارند خودروی ریسپکت را تا آذر ماه ۱۴۰۲ دریافت کنند، می‌توانند به جای این انتخاب، به خرید ریسپکت ۲ نیز اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: طرح فروش نیسان وانت تکسوز آذر 1402 ؛ فروش فوری زامیاد ویژه شب یلدا [+شرایط و قیمت]

طرح فروش ریسپکت 2 آذر 1402

طبق این بخشنامه، مشتریانی که نوبت آذرماه ۱۴۰۲ دارند، باید مبلغ ۱ میلیارد و ۸۴ میلیون تومان را پرداخت کنند و تحویل خودرو در هفته سوم بهمن ماه ۱۴۰۲ مقرر شده است. دوره واریز وجه به صورت آنلاین از ساعت ۱۰ صبح روز پنج‌شنبه ۳۰ آذرماه تا ساعت ۲۴ سه‌شنبه ۵ دیماه ادامه دارد. در این فرآیند، سود انصراف ۱۷.۵ درصد سالانه محاسبه می‌شود و همچنین جریمه تاخیر نیز به نرخ ۲.۵ درصد ماهانه محاسبه می‌گردد.

طرح فروش ریسپکت 2 آذر 1402 (طرح عادی)

طرح فروش ریسپکت 2 آذر 1402 ( طرح عادی)
طرح فروش ریسپکت 2 آذر 1402 ( طرح عادی)

طرح فروش ریسپکت 2 آذر 1402 (طرح جوانی)

طرح فروش ریسپکت 2 آذر 1402
طرح فروش ریسپکت 2 آذر 1402 (طرح جوانی)

در زمینه فنی، مدل جدید ریسپکت پرایم ۲ هیچ تغییر یا اختلافی با نسخه قبلی ندارد. در بخش موتور، این سدان از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ چهار سیلندری از گروه چری بهره می‌برد که توان تولید ۱۵۴ اسب بخار و گشتاور ۲۳۰ نیوتن متر را ارائه می‌دهد. این موتور عیناً همان موتوری است که در مدل‌های آریزو ۶ پرو و آریزو ۵ توربو استفاده شده و از تکنولوژی AVL اتریش بهره می‌برد.

اما تغییرات مهم در امکانات ریسپکت ۲ قابل مشاهده هستند. در نمونه جدید ریسپکت، کلاستر دیجیتال به امکانات خودرو افزوده شده و دسته دنده نیز به صورت الکترونیکی عمل می‌کند. هرچند علاوه بر این دو تغییر، تغییر دیگری مشاهده نمی‌شود و این خودرو با امکاناتی از قبیل ده کیسه هوای ۱۰ نقطه‌ای، سانروف، رینگ‌های آلومینیومی، سنسور نور و باران، نورپردازی داخل کابین، دکمه استارت، شارژر بی‌سیم تلفن همراه، صندلی راننده قابل تنظیم برقی، گرمکن صندلی‌های جلو، فرمان کمکی برقی، تنظیم حالت رانندگی، ترمز پارک برقی و اتوهلد، سیستم کنترل پایداری الکتریکی، سیستم کنترل شروع حرکت در صعود، دوربین ۳۶۰ درجه، نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی، صفحه نمایش آمپر آنالوگ و دیجیتال، تهویه الکتریکی با دریچه مستقل برای ردیف عقب، امکان روشن شدن خودرو از راه دور و… تجهیز شده است.

بیشتر بخوانید: 

نظرات خود را در خصوص طرح فروش ریسپکت 2 آذر 1402 در بخش کامنت‌ها باتکراتو در میان بگذارید.

source

توسط