گزارش جدیدی اخیرا منتشر شده که نشان میدهد گوشی جدید Galaxy S24 Ultra برای حفظ زوم 10 برابر خود نیازمند 5 زوم بیشتر بوده است که این موضوع میتواند سبب قدرتمندتر شدن آن شود و یا میتواند سامسونگ را به دلیل سختی های ان مجاب کند تا این بخش را بطور کامل از گوشی گلکسی اس 24 اولترا حذف کند.

اخبار جدیدی منتشر شده که نشان میدهد سامسونگ علاقه مند به نگهداری زوم 10 برابری برای Galaxy S24 Ultra است. این گزارش به نقل از نشریه کره ای  the elec منتشر شده که به نظر میرسد گلکسی اس 24 اولترا میزبان یک دوربین 200 مگاپیکسلی است که با زاویه دید عریض همراه بوده و همچنین دارای 12 مگاپیکسل دوربین فوق عریض بوده است. دوربین 50 مگاپیکسلی برای زوم 5 برابر و 10 مگاپیکسل برای زوم 10 برابری درنظر گرفته شده که احتمال دارد این موارد برای صرفه جویی در مصرف باتری به سنسور های مشابه دیگری متکی باشند.

سامسونگ با عرضه دوربین 200 مگاپیکسلی میتواند خود را به عنوان یک رقیب جدی برای شیائومی معرفی کند. بدنیست بدانید گلکسی اس 24  و نسخه پلاس آن دارای دوربین 50 مگاپیکسلی بوده که این مورد در کنار لنز 12 مگاپیکسلی فوق عریض همراه بوده و از 10 مگاپیکسل دوربین با زوم 3 برابر همراه بوده است.

نظر شما نسبت به این خبر چیست ؟ باما در ادامه همراه باشید.

منتخب کاربران

source

توسط