برند کایی ابتدا با نام کووین و با هدف عرضه چند مدل برپایه پلتفرم‌های قدیمی چری تاسیس شد، اما پس از تغییر نام به کایی قصد دارد با بروزرسانی سبد محصولات خود، استقلال هویتی بیشتری پیدا کند.

بنابر اعلام اتحادیه خودروسازان چین (CAAM)، کایی توانسته در 10 ماه نخست سال 2023، 31,204 دستگاه خودرو به فروش برساند که رقم چشم‌گیری نیست، اما نسبت به مدت مشابه سال گذشته 43.9 درصد افزایش نشان می­‌دهد.

این برند چینی تاکنون شش مدل را عرضه نموده است، که همگی، نسخه ارزان‌تر از محصولات چری به شمار می‌­آیند، اما محصول جدید این برند یعنی شی‌‌یوئه – Shiyue – همتایی در میان محصولات چری ندارد. برخلاف چری QQ که به صورت موتور-عقب با انتقال نیرو به محور عقب طراحی شده، کایی شی‌یوئه براساس پلتفرم جدید شکل گرفته است.

source

توسط ecokhabari.ir