اگر به تازگی برای خرید گوشی سامسونگ اقدام کرده‌اید، ابتدا باید به شما تبریک بگوییم اما اگر در راه‌اندازی اولیه آن مشکلی دارید لازم نیست نگران چیزی باشید. ما در این مقاله به‌صورت مرحله به مرحله و با راهنمای تصویری، تمام بخش‌های راه‌اندازی گوشی‌های سامسونگ را پوشش داده‌ایم تا هر شخصی و با هر سطح دانشی، به سهولت از این مراحل بگذرد.

گوشی‌های سامسونگ با رابط کاربری One UI عرضه می‌شوند که فرآیند راه‌اندازی آن‌ها کمی با گوشی‌های دیگری که از پوسته‌های اندروید خالص استفاده می‌کنند تفاوت دارد. آموزشی که ما در زومیت طراحی کردیم با پوسته One UI 4 و اندروید ۱۲ است اما در نسخه‌های جدیدتر نیز روال کار راه‌اندازی اولیه به همین صورت است.

آموزش راه اندازی گوشی سامسونگ

  • بعد از این‌که دکمه پاور (خاموش/روشن) دستگاه را نگه داشتید و باتری موبایل نیز تا حد مناسبی شارژ داشت، پس از حدود دو الی سه ثانیه، گوشی ویبره کوتاهی می‌خورد و لوگوی سامسونگ به نمایش در می‌آید. در این لحظه کمی صبر کنید تا گوشی بالا بیاید.
  • اکنون گوشی کاملاً روشن شده و پیام بزرگ Welcome به معنای خوش آمدید را مشاهده می‌کنید. در صفحه ابتدایی شما می‌توانید زبان، اندازه متن و میزان بزرگ و کوچکی تصاویر را مناسب با سلیقه‌ی خود انتخاب کنید.

source

توسط