ایسنا/خراسان رضوی معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی در دیدار با استاندار خراسان رضوی از آماده‌سازی بسته پیشنهادی تامین مالی راه‌های این استان خبر داد.

امیر محمود غفاری و یعقوبعلی نظری عصر امروز پنجشنبه ۱۸ آبان‌ماه در محل دفتر استاندار با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند.

استاندار خراسان رضوی در این نشست اظهار کرد: ما استان را با سه راهبرد عدم بروز التهاب، جبران عقب‌ماندگی‌ها و ایجاد جهش همواره مدیریت می‌کنیم.

نظری با اشاره به ظرفیت‌های اقامتی مشهد افزود: مشهد ۱۲۰ هزار تخت اقامتی دارد و از این حیث ۵۲ درصد ظرفیت اماکن اقامتی کشور را در بر می‌گیرد.

وی با بیان اینکه راه‌های استان «زیارتی و مرزی» است، خاطرنشان کرد: روکش آسفالت ۱۲۰۰ کیلومتر از جاده‌های استان در حدود یکسال گذشته اتفاق بزرگی بود اما نمی‌توانیم هنوز به این مقدار بسنده کنیم.

استاندار خراسان رضوی ضمن تشریح پروژه‌های کلان استان عنوان کرد: مسئله قطار سریع‌السیر تهران-مشهد و آزادراه حرم تا حرم از جمله پروژه‌های بزرگ استان است و تقاضا داریم تا در سطح وزارت راه و شهرسازی موانع اجرای این پروژه‌ها تسهیل و برطرف شود.

نظری تاکید کرد: مسئله راه، بیمارستان و مدرسه؛ از جمله دیگر مسائل استان است که باید با اتکا به مزیت‌ها آن‌ها را حل کنیم.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، به گفته امیر محمود غفاری، معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی در این نشست بنا شد؛ بسته پیشنهادی «تامین مالی پروژه‌های راه استان‌» برای دهه کرامت آماده شود و در آن همه ذی‌نفعان وارد شوند.

انتهای پیام

source

توسط ecokhabari