شرکت برادران وارنر در گزارش مالی جدید خود اعلام کرد که از این به بعد تمرکز آن‌ها ساخت بازی‌های سرویس محور خواهد بود.

دیوید زاسلاو (David Zaslav)، مدیرعامل برادران وارنر، در این باره گفت:

تمرکز ما تبدیل فرنچایزهای بزرگ روی کنسول‌ و PC با پروسۀ ساخت سه تا چهار سال، به عناوینی با گیم‌پلی و ساختار سرویس‌محور است که با محتویات رایگان گسترش پیدا می‌کنند؛ به طوری که افراد بیشتر روی پلتفرم‌های بیشتر به تجربۀ آن‌ها بپردازند. در نهایت، ما می‌خواهیم درگیری بیشتری میان بازی‌ها و گیمرها با ساعات بازی طولانی و چرخه‌های طولانی‌تر ایجاد کنیم. برای رسیدن به این هدف، قابلیت‌هایی را نیز فراهم کرده‌ایم. در حال حاضر مقیاس را طوری تنظیم کرده‌ایم تا پس از لانچ بازی‌ها نیز کسب درآمد ادامه یابد.

نظر شما در این باره چیست؟

source

توسط