Song of Nunu: A League of Legends Story بالاخره از سوی رایت گیمز منتشر شد که در این مطلب از سایت پلازا قصد داریم شمارا با اطلاعات مهمی از بازی در قالب نقد و بررسی بازی Song of Nunu: A League of Legends Story آشنا کنیم.

Song of Nunu: A League of Legends Story یک بازی ماجراجویی سرگرم کننده در دنیایی فانتزی بوده است که بکارگیری سیستم های یکپارچه عالی سبب شده است تا شاهد گیم پلی خوبی باشیم. مهم ترین بخش بازی را صدای آن تشکیل میدهد که بدنیست بدانید صداپیشه های بکارگیری شده برای شخصیت ها از دنیای انیمیشن و کمپانی Riot به بازی ملحق شده اند که این موضوع میتواند شمارا با مزایای بسیاری همراه کند.

فهرست مطالب

بازی Song of Nunu: A League of Legends Story

بدنیست بدانید که این بازی محصول رسمی استودیو Tequila Works بوده است که در تاریخ 1 نوامبر 2023 از سوی شرکت Riot Forge برای پلتفرم های مختلف منتشر شده است.

پلتفرم های بازی

بازی Song of Nunu: A League of Legends Story در روز های گذشته یعنی ده آبان ۱۴۰۲ برای پلتفرم‌های نینتندو سوئیچ، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس سری اکس و سری اس، مایکروسافت ویندوز منتشر شده است که پیشنهاد میشود این بازی جذاب و دوست داشتنی را ساده از دست ندهید و نظر خود را نسبت به این بازی ویدیویی بیان کنید.

همچنین بخوانید :

بررسی بازی Song of Nunu: A League of Legends Story

بررسی های بسیاری در مورد بخش های مختلف بازی Song of Nunu: A League of Legends Story تا به امروز انجام گرفته است که این موضوع می‌تواند شما را در برابر مزایای پنهان بازی قرار دهد که پیشنهاد میشود تا انتهای این نقد و بررسی باما همراه باشید.

نقد و بررسی بازی Song of Nunu: A League of Legends Story

داستان بازی در مورد دو شخصیت از دنیای Nunu بوده که هر کاراکتر بازی متاسفانه خانواده خود را از دست دادن اند و این موضوع سبب شده تا انتها در گذشته با یکدیگر دوست و در حال حاضر به عنوان بهترین دوست یکدیگر شناخته شوند. دو شخصیت اصلی بازی Song of Nunu: A League of Legends Story در سفری جدید از طریق فرولورد به شمال یخی سفر میکنند.

کاراکتر های اصلی داستان در سرزمین ذکر شده به دنبال چیزی به نام Runeterra هستند که در نونو به قلب آبی معروف است. نونو براین باور بوده که از طریق این شی می‌تواند بسیاری از گم کرده های خود را پیدا کند و او تصمیم دارد که از این طریق مادر و رییس قبیله را پیدا کند. در سمت دیگر داستان بازی Song of Nunu: A League of Legends Story نیروهای تاریکی در کمین هستند تا این قلب را بدست آورند و از قدرت ام برای انجام اقدامات شیطانی استفاده کنند. لیساندرا که یک جادوگر یخی باستانی بوده از قهرمانان بسیاری دعوت میکند تا در برابر این نیروهای آشوب گر ایستادگی کنند. علاوه بر حضور لیساندرا در طول گیم پلی شاهد حضور شخصیت های دیگری هستیم که از اصلی ترین آنها میتوان به ornn , braum و volibear اشاره داشت.

همچنین بخوانید :

داستان بازی با روایت گری بسیار خوب خودش می‌تواند علاقه مندان به سری بازی های داستانی سرگرم کننده را به سمت خود جذب کند. اگر علاقه ای به داستان سرایی این چنینی ندارید پیشنهاد میشود برای لحظات اندکی هم که شده بازی را تجربه کنید. بخش داستانی بازی با کمک riot که در ساخت انیمیشن های مطرح بسیاری نقش داشته ساخته شده است که این موضوع می‌تواند شما را با یکی از بهترین بازی های جهان از لحاظ داستانی مواجه کند. برای آشنایی با دیگر اطلاعات مهم بازی Song of Nunu: A League of Legends Story باما همراه باشید.

نقد و بررسی بازی Song of Nunu: A League of Legends Story

بدون نگاه به اسپویلرها میتوان گفت که بازی Song of Nunu: A League of Legends Story از داستان بسیار خوبی برخوردار است که به خوبی میتواند دنیای فرلورد را به تصویر بکشد. زیبایی های موجود در خط داستانی میتواند زیبایی های بسیاری را به ماجراجویی های نونو و ویلومپ که دو شخصیت اصلی بازی هستند اضافه کند.

با تمام این تفاسیر باید بدانید که گیم پلی بازی به نحوی نیست که شما را در خودش غرق کند زیرا برخلاف داستانی بی عیب و نقص بازی Song of Nunu: A League of Legends Story بخش های ضعیفی در گیم پلی دیده شده است. در طول گیم پلی بازی برای کسب یکسری اطلاعات باید به کاوشگری های بسیاری بپردازید و این موضوع می‌تواند سبب طولانی شدن بیهوده بازی باشد. موضوعی که در بخش صداگذاری وجود داشته و به خط داستانی و گیم پلی بازی شدیداً کمک میکند استفاده از صدا پیشه های مطرح دنیای ریوت بوده است که در این زمینه میتوانید صدا های آشنای بسیاری را بشنوید. این موضوع روی تقویت گیم پلی Song of Nunu: A League of Legends Story نقش مهمی داشته است که میتواند به نوعی گیم پلی بازی را که یک ضعف واضح درونش بود، پنهان کند.

علاوه برصدا گذاری عالی شاهد کات سین های بسیار خوبی در طول بازی باید هستیم که این موارد به آرامی انجام و سپس به گیم پلی بازی متصل خواهد شد. دنیای بازی به زیبایی هرچه تمام توسعه یافته که این مورد می‌تواند به طرز شگفت انگیزی شمارا با یک دنیای یخ زده مواجه کند که در آن تمامی المان های موجود با طراحی گرافیکی همراه بوده است. تا به اینجای بررسی بازی میتوان گفت که صداگذاری بسیار خوب در کنار داستانی عالی در بازی نهفته است که مقدار ضعف در گیم پلی دیده میشود که به نسبت دو ویژگی ذکر شده موضوع مهمی نبوده است.

همچنین بخوانید :

گیم پلی پایه و جذاب بازی در حالی که به خوبی با داستان در ارتباط است میتواند کمی ناامیدی را در بازی به شما منتقل کند. این موضوع به دلیل آن بوده که سطح قدرت دشمنان بیشتر از شما بوده است و در بسیاری از مواقع باید به دنبال راهی برای خلاص شدن از مشکلات باشید و در کمتر مواردی نیروی کمکی برای شما فرستاده میشود. وجود معماهای دشوار و سرگرم کننده می‌تواند به شما این اجازه را بدهد تا با روش های مختلفی با درنظر داشتن محدودیت زمان به دنبال حل آنها باشید. Song of Nunu: A League of Legends Story همانطور که شاهد بودید بازی خوبی برای سرگرمی بوده است که پازل های متنوع آن در کنار مبارزات مناسب می‌تواند گیم پلی خوبی را برای سرگرمی به ارمغان بیاورد که در این راستا توسعه دهنده بازی بخش های گرافیکی خوبی را برای محصول خود درنظر گرفته است.

سیستم های اجرایی بازی برای PC

نقد و بررسی بازی Song of Nunu: A League of Legends Story

حداقل سیستم مورد نیاز :

  • OS: Windows 10/11 (64-bit)
  • Processor: Intel Core i5-2300 / AMD FX-6300
  • Memory: 8 GB RAM
  • Graphics: Nvidia GeForce GTX 960 / AMD Radeon R9 380X / Intel Arc A380
  • DirectX: Version 12
  • Storage: 24 GB available space
  • Additional Notes: Recommended specifications for 1080p, 30FPS on Low Settings

سیستم پیشنهادی :

  • OS: Windows 10/11 (64-bit)
  • Processor: Intel Core i5-6400 / AMD Ryzen 3 1200
  • Memory: 8 GB RAM
  • Graphics: Nvidia GeForce GTX 1060 or AMD Radeon RX Vega 56
  • DirectX: Version 12
  • Storage: 24 GB available space
  • Additional Notes: Recommended settings for 1080p, 60FPS on High Settings

با اینکه بازی با محدودیت سنی 12+ همراه است ولی پیشنهاد میشود که این بازی را از دست ندهید که ساختارهای نوینی در خط داستانی و گیم پلی بکارگیری شده است که این موضوع میتواند سبب سرگرمی شما برای مدت زمان طولانی شود.

سخن پایانی

نقد و بررسی بازی Song of Nunu: A League of Legends Story به پایان رسید و همانطور که شاهد بودید به بخش های مختلفی از این بازی جذاب اشاره شد. حال شما عزیزان میتوانید نظر خود نسبت به این بازی را بیان کنید و بگویید که با داستان عالی و صدای شگفت انگیز آیا بازهم ارزش تجربه را داشته است یا خیر. نظرات شما بی تردید روی افزایش سطح کیفی این نقد و بررسی تاثیرگذار بوده است که پیشنهاد میشود باما همراه باشید.

منتخب کاربران

source

توسط