RoboCop: Rogue City بازی جدیدی در سبک اکشن اول شخص و FPS بوده که براساس یک داستان عالی شکل گرفته است. برای آشنایی بهتر و بیشتر با این بازی جهت نقد و بررسی بازی RoboCop: Rogue City با ما همراه باشید.

ایفای نقش در کاراکترهای مثبت همیشه روحیات کاربران را به آرامش سوق میدهد که خوشبختانه بازی RoboCop: Rogue City در این زمینه یکی از بهترین ها بوده و قرار است شمارا در نقش انسانی قانون دوست و صلح طلب قرار دهد که برای برقراری امنیت و آرامش مردمش حاضر به انجام هرکاری است. کمپانی ناکون ناشر بازی RoboCop: Rogue City بوده که در بخش های بسیاری از بازی سیستم های کلیدی و مهم را پیاده سازی نموده است.

فهرست مطالب

بازی RoboCop: Rogue City

بازی RoboCop: Rogue City





بازی روبوکوپ: راگ سیتی محصول بسیار خوبی از سوی استودیو Teyon بوده که قرار است از سوی شرکت Nacon در تاریخ 11 آبان 1402 منتشر شود. بی تردید باید گفت که این محصول اکشن با برخورداری از المان های کلیدی میتواند گزینه خوبی برای سرگرمی باشد زیرا ساختارهای اولیه بازی که در خط داستانی و تریلرهای منتشر شده دیده شده است بازگوکننده یک سطح بالا از بازی بوده که به نظر در انتظار بازی خوبی قرار خواهیم داشت.

همچنین بخوانید :

گیم پلی و داستان

تبدیل شدن به یک مرد نمادین در این بازی کار دشواری بوده زیرا باید عدالت را در خیابان های خطرناک و جنایت زده ای برقرار کنید که روزانه ده ها جنایت در آن انجام میگیرد. دیترویت قدیمی مقصد شما برای ایجاد یک عدالت همیشگی است که برای انجام اینکار باید هر وسیله ای که به نظرتان میتواند مفید باشد را مورد استفاده قرار دهید. برای افزایش مهارت و قدرت های خود میتوانید به 20 سلاح جدید و جذابی که برایتان درنظر گرفته شده است دسترسی داشته باشید که امکان استفاده از این سلاح ها در طول ماجاجویی و انفجارها امکان پذیر بوده است. به لطف قدرت روباتیک شاهد مهارت های جدید و توانایی های سایبرنتیک خواهید بود که این پیشرفت از جهات مختلف قابل ارتقاء بوده است.

شما در نقش یکی از موثرترین افسران در اجرای قانون باید حواستان به چگونگی اجرای این موارد باشد زیرا اشخاص بسیاری با مانع پراکنی به دنبال ایجاد مشکل برای شما هستند. تصمیماتی که در طول گیم پلی بازی میگیرید مستقیما بر ادامه بازی تاثیرگذار بوده است که به همین دلیل پیشنهاد میشود از کنار آن ساده عبور نکنید. احساسات خود در اجرای عدالت را کنترل کنید و با یافتن شواهد و مدارک بیشتر به بازجویی خود ادامه دهید تا بتوانید به درستی قانون را اعمال کنید. سرنوشت شهروندان بازی بستگی به شما داشته است زیرا داستان اصلی بازی در زمینه های مختلف با یکدیگر پیوند خورده است زیرا شهر دیترویت سال های سال است که در تاریکی جرم و جنایت به سر میبرد و این موضوع سبب قوی شدن گروهک های بسیاری شده است.

بازی RoboCop: Rogue City





شرکت ناکون در توسعه و ساخت بازی RoboCop: Rogue City از المان های کاربردی و هوش مصنوعی تقویت شده استفاده نموده که این موضوع روی تمامی بخش های بازی تاثیر بسزایی خواهد داشت. نکته ای که نباید از کنار آن ساده عبور کنید ارتباط عالی و پیوسته گیم پلی و خط داستانی RoboCop: Rogue City بوده است که این موضوع میتواند به شما فرصت تازه ای برای کسب تجربیات جدید در زمینه های مختلف باشد. اگر تصمیم به حضور در یک داستان عالی با گیم پلی خوب را دارید پیشنهاد میشود که این بازی را از دست ندهید زیرا جدا از تمامی بخش ها باید بدانید که ساختار پیوسته و رو به رشد بسیار خوبی در RoboCop: Rogue City وجود داشته که میتواند شمارا برای مدت زمان طولانی سرگرم و چالش های بسیاری را در اختیارتان قرار دهد.

همچنین بخوانید :

در اطلاعات تکمیلی بازی که در وبسایت استیم به ثبت رسیده شرکت توسعه دهنده اعلام کرده که بازی میزبان خشونت های بسیاری بوده است و همین موضوع عامل مهمی بر دریافت رده بندی سنی 18+ میباشد. به همین دلیل پیشنهاد میشود که رده بندی سنی بازی را رعایت کنید تا در آینده مشکلی برایتان پیش نیاید.

طراحی بازی

کمپانی ناکون روی طراحی بازی RoboCop: Rogue City وسواس بسیاری را به خرج داده تا از یک سمت زیادی گرافیکی نشود و از سمت دیگر بتواند حس واقع گرایانه را به گیمر منتقل کند. در این زمینه توسعه دهنده بازی که استودیو Teyon بوده با استفاده از روش های نوین توانسته فرصت تازه ای را به گیمرها بدهد که براساس آن گیمرها قادر به مشاهده کیفیت بسیار خوبی از سمت بازی باشند.

ارتباط عالی طراحی با گیم پلی میتواند به خوبی خط داستانی را برایتان بازگو کند زیرا در این زمینه با شخصیت های مختلفی همراه خواهید بود که میتوانند به شما در زمینه درک بهتر داستان و یا آشنایی بهتر با گیم پلی کمک نمایند. باید بدانید که در بخش صداگذاری RoboCop: Rogue City از افکت های خوب بسیاری استفاده شده که این موضوع میتواند روی گیم پلی بازی نقش مهم و حیاطی داشته باشد. نظر شما عزیزان نسبت به این موضوع چیست؟ باما تا انتهای مقاله همراه باشید که قصد داریم به اطلاعات مهمتری از بازی اشاره داشته باشیم.

سیستم های اجرایی بازی RoboCop: Rogue City

بازی RoboCop: Rogue City





حداقل سیستم مورد نیاز :

  • OS: Windows 10
  • Processor: Intel Core i7-4790 or Ryzen 5 2600
  • Memory: 16 GB RAM
  • Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1650, 4 GB or AMD Radeon RX 480, 4 GB
  • Storage: 51 GB available space
همچنین بخوانید :

سیستم پیشنهادی :

  • OS: Windows 10
  • Processor: Intel Core i7-10700K or AMD Ryzen 7 3800XT
  • Memory: 16 GB RAM
  • Graphics: NVIDIA GeForce RTX 3070, 8 GB or AMD Radeon RX 6800, 16 GB
  • Storage: 51 GB available space

پلتفرم های بازی RoboCop: Rogue City

بازی روبوکوپ قرار است برای پلتفرم های پلی‌استیشن ۵، اکس‌باکس سری اکس و سری اس، مایکروسافت ویندوز در 11 آبان 1402 منتشر شود که زمان زیادی تا عرضه بازی باقی نمانده است.

سخن پایانی

نقد و بررسی بازی RoboCop: Rogue City به پایان رسید و همانطور که شاهد بودید به اطلاعات اولیه خوبی از بازی اشاره شد. ماهیت قانون طلبی و ماجراجویانه بازی میتواند شمارا در مسیرهای مختلفی قرار دهد که برای اجرای عدالت با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم خواهید نمود. از لحاظ داستان باید گفت که بازی RoboCop: Rogue City از سطح بسیار مناسبی همراه بود و این طراحی بازی است که میتواند مزیت های داستانی را نمایان کند. نظر شما نسبت به این موضوع چیست؟ شما عزیزان میتوانید نظر خود نسبت به بازی را برایمان به اشتراک بگذارید و به تکمیل شدن بررسی از زوایای دیگر کمک نمایید.

منتخب کاربران

source

توسط