هدف بخش «سایت‌خوان دنیای اقتصاد» گسترش اطلاع‌رسانی است و انتشار این مطلب به معنی تأیید محتوای آن نیست.
متخصص تغذیه و غدد درون ریز آنجلیکا چیژ معتفد است که برای کاهش وزن اصلا لازم نیست با معده خالی به رختخواب بروید. او در مورد آنچه که بهتر است قبل از خواب بخورید مقاله ای را منتشر نمود.
این متخصص خاطرنشان کرد که بدن هورمون چربی سوز – سوماتوتروپین را تا نیمه شب تولید می کند: "برای اینکه بیشتر هورمون چربی سازی را در بدن ترشح کنید ، باید دو قدم بردارید. اولین قدم خوردن دو سفیده تخم مرغ آب پز قبل از خواب است. مرحله دوم این است که قبل از ساعت 11 شب بخوابید. صبح در ترازو  رقم – منهای 300 گرم را خواهید دید".
پزشک همچنین غذاهایی را ذکر کرد که نباید حتی با رژیم غذایی نیز بخورید. اول از همه، خوراکی ها باید شامل غذاهای حاوی پروتئین هستند: مرغ، بوقلمون، ماهی، تخم مرغ ، گوشت بدون چربی. این مواد برای تقویت استخوان ها و سیستم ایمنی بدن، بهبود پوست و تولید هورمون ها مهم هستند.
همچنین ، فیبر را فراموش نکنید که در میوه، سبزیجات، حبوبات، غلات و سبزیجات وجود دارد. این فیبرهای غذایی هستند که مسئول عملکرد طبیعی دستگاه گوارش، حفظ احساس سیری، جلوگیری از بیماری های سیستم قلبی عروقی، دیابت و سرطان هستند. متخصص غدد همچنین اهمیت حفظ تعادل آب را یادآوری کرد.
گروه نشریات دنیای اقتصاد


درباره ما
کليه حقوق اين سايت متعلق به روزنامه دنيای اقتصاد بوده و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است

source

توسط ecokhabari